Vacature Commercieel administratief/secretarieel medewerker
Communicatie en administratie zijn de sleutelwoorden van deze functie.
We zijn een groeiende organisatie en daarom zoeken we een enthousiaste collega die affiniteit heeft met marketing en daarbij op zoek is naar afwisseling in klantencontact en administratieve taken. Kortom een afwisselende baan met genoeg mogelijkheden om er je eigen draai aan te geven. (Functie is parttime 16 -20 uur per week).
Ben jij:
- praktisch slim
- creatief
- breed inzetbaar
- oplossingsgericht?
- op zoek naar een leuke uitdaging?
Wij:
- hebben mooi afwisselend werk
- zijn gedreven en positief
- bieden een goed salaris en mogelijkheden
- staan open voor nieuwe ideeën
Alle vacatures:
- Commercieel administratief/secretarieel medewerker
- Projectleider Meet- en regeltechniek
- Stagiair Commercieel administratief/secretarieel medewerker
- Ervaren Paneelbouwer
- Monteur regeltechnische bekabeling
- Software Engineer Gebouwautomatisering
- Hardware Engineer
- Inbedrijfsteller
- Leidinggevend Monteur regeltechnische bekabeling
Wat houdt het in?
- Debiteurenbeheer: nabellen en herinneringen verzenden
- Offerte: brieven verzenden en nabellen
- Telefoon beantwoorden, postverwerking en diverse mailboxen bijhouden
- Marketing gerelateerde werkzaamheden zoals het schrijven en plaatsen van content, portfolio bijwerken op de website
- Kantoor/ kantinebenodigdheden e.d. bestellen
- Inkoopfacturen en declaraties voorbereiden voor je collega
- Uren ZZP’ers/inleners boeken
- Interne urencontrole
- KAM beheer: VCA Audit voorbereiden, VGM handboek up-to-date houden en formulieren verwerken
- HRM: formulieren voorbereiden en verwerken voor je collega incl. wagenparkbeheer
- Projectondersteuning: Verwerken van de documentenstromen zoals rapportages en verklaringen
- Orders verwerken, werkbonnen maken
- Verkoopfacturen voorbereiden en verzenden na controle
- Notulen werkoverleg en verslag maken
- Agenda’s beheren en eventuele afspraken plannen
- Je werkt samen met onze administratief medewerker(s) en ondersteunt de directie
Wat heb je nodig?
- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met het verrichten van administratieve activiteiten
- Bij voorkeur heb je tenminste een afgeronde MBO opleiding niveau 4
- Kennis van Syntess Software is een pré
- Je werkt nauwkeurig, bent klantvriendelijk, hebt een helicopterview en streeft naar continue kwaliteitsverbetering
- Je bent nuchter en laat je niet snel van de wijs brengen
- Je bent een echte teamspeler en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
Wat bieden wij?
- Vaste baan, per direct een contract voor onbepaalde tijd bij een ideale match
- Salaris volgens de CAO Technisch installatiebedrijf, afhankelijk van leeftijd en werkervaring, tussen de € 2.950,00 en € 3.500,00 bruto/maand/38 uur
- Prima arbeidsvoorwaarden zoals 25 snipperdagen, flexibele werktijden
- We bieden je een afwisselende baan met veel eigen verantwoordelijkheid voor de uitvoering en resultaten
- Je werkt in een dynamische omgeving met een klein enthousiast team dat van doorzetten en aanpakken houdt
- Het volgen van een financieel administratieve opleiding na aanstelling behoort tot de mogelijkheden.
Lijkt het je leuk om ons team te versterken?
Voor meer informatie bel je met Sander Verbiesen op telefoonnummer 06-29001747.
Heb je interesse dan ontvangen we graag jouw sollicitatiebrief met motivatie en uitgebreide CV.
Alle vacatures
- Commercieel administratief/secretarieel medewerker
- Projectleider Meet- en regeltechniek
- Stagiair Commercieel administratief/secretarieel medewerker
- Ervaren Paneelbouwer
- Monteur regeltechnische bekabeling
- Software Engineer Gebouwautomatisering
- Hardware Engineer
- Inbedrijfsteller
- Leidinggevend Monteur regeltechnische bekabeling